סוללות גיבוי

סוללות נטענות חשמלית וסולארית בהספקים שונים

סוללות גיבוי נטענות - POWER BANK

כאשר מחזיקים ביד סוללה נטענת של GOALZERO מתחילים להרגיש את ההבדל. כאשר עוברים לשימוש יומיומי, הפער מתחדד ביחס למה ששוק סוללות ה POWER-BANK מציע כיום.

חברת GOALZERO העולמית עומדת בראש החץ של יצור סוללות נטענות וספקי כח המאפשרים טעינה חשמלית וסולארית ואינם מגבילים את טווח השימוש ואת תוואי השטח. אז אם אתם אנשי קמפינג, או מתכננים טיול בעולם, אם עובדים בשטח ימים שלמים וצריכים לתפעל מכשירים באמצעות כח אדיר ולא מזהם. יש לנו את כל האופציות בשבילכם: החל מסוללות נטענו לטלפונים ועד תחנות כח חשמליות המחליפות פעילות של גנרטוק 

סוללות גיבוי נטענות - המגוון

סוללות קטנות USB

סוללות גיבוי USB למכשירים קטנים

מגוון סוללות בהספק משתנה להפעלת מכשירים קטנים. חיבור USB לטעינה מהירה, אפשרות הטענה דרך חשמל ופאנלים סולאריים והרבה הרבה כח זמין .

סוללות גיבוי למחשב נייד 220V

הסוללה המקצועית בעולם לטעינת מכשירי חשמל עם שקע סטנדרטי של 220 V.  היא מספקת ממיר AC מובנה של 100 וולט, טעינה אלחוטית QI, יציאות USB 2.4A וכבלים מובנים מאפשרים פתרון טעינה נוח וזמין, לא משנה איזה מכשיר אתה צריך להפעיל.

122413Sherpa100_Fish
שקופית קודמת
שקופית הבאה

סוללות YETI תחנת הכח הפרטית שלך

תחנת הכוח הניידת Yet Zero Yeti בעצם מהווה תחליף ירוק לגנרטור ותשאיר את הציוד החשמלי שלכם פועל בבית או בשטח. סדרת תחנות הכוח העטורת הפרסים שלנו תעניק לך חשמל בלחיצת כפתור, והכל ללא רעש, אדים או תחזוקה של גנרטור מסורתי המופעל על דלק.

מעוניין להפוך למפיץ מוצרי GOAL ZERO?