תחנת כוח ניידת סולארית YETI

גנרטור סולארי YETI

 

הגנרטור החזק והשקט בעולם עכשו במחירים משתלמים.

הגנרטור הסולארי של  GOALZERO הוא סוללה נטענת רבת עוצמה, בפיתוח ייחודי לחברת GOALZERO העולמית.

 מגוון הגנרטורים הסולאריים שלנו מסוגלים לתפעל בשקט בשקט מכשירים זוללי אנרגיה, כולל גיבוי לבית שלם על כל מכשירי החשמל. הוא לא מרעיש, לא מלכלך, ניתן להפעיל אותו גם במקום סגור והטעינה שלו מתבצעת באופן אוטומטי גם באמצעות רשת החשמל וגם באופן סולארי ע"י פאנלים סולאריים יעודיים.

 

גנרטור סולארי YETI - טכנולוגית סוללה מתקדמת משחרר מתלות ברשת החשמל טעינה סולארית ואנרגיה ירוקה

כח זמין ללא גבולות

מגוון גנרטורים סולאריים המתפקדים כתחנות כח, המספקים אנרגיה ירוקה וזמינה ומאפשרים ניידות של חודשים בכל מקום בעולם ללא חיבור לרשת החשמל.

שמירת האנרגיה בסוללה

טכנולוגית שמירת האנרגיה בסוללה הינה ייחודית לחברת GOALZERO והיא תוצאה של שנות פיתוח ובדיקות יסודיות. כיום מספקות הסוללות של GOALZERO אנרגיה במרבית מדינות אפריקה

מגוון אביזרים ומתאמים

לגנרטורים הסולאריים של GOALZERO תוכלו למצוא מגוון של אביזרים ומתאמים שיאפשרו לכם לצוות אותם לכל מכשיר ומכל מכשיר ללא הגבלות וללא חוסר התאמות

אז איך עובד גנרטור סולארי YETI

הגנרטורים הסולאריים שלנו תוכננו לתת פתרון כולל להנעת ציוד ומכשירים חשמלים מבלי להיות תלויים רשת החשמל. תחנות כוח ניידות  סולאריות של YETI עושות את זה בגדול ומשמשות גם לגיבוי רשת החשמל הביתית והכל באמצעות אנרגיה סולארית ירוקה, ידידותית לסביבה, ללא רעש וללא עשן. אז איך זה בעצם עובד?

אז איך עובד גנרטור סולארי שאינו תלוי ברשת החשמל?

הגנרטור הסולארי של GOALZERO הוא בעצם סוללה חשמלית הפועלת באופן שקט, אינה מזהמת ואינה פוגעת בסביבה. היא מפיקה חשמל כמו כל סוללה, באמצעות מעבר אלקטרונים ובנוסף, קיימים בה תאים אלקטרוליטיים שתפקידם הוא להשיב את האנרגיה החשמלית אל הסוללה המרוקנת מחשמל ולאפשר לה מחזור חיים נוסף. טעינת הגנרטור מחדש מתבצעת באמצעות רשת החשמל או באמצעות פאנלים סולאריים המשתמשים באנרגיית השמש על מנת לטעון את הסוללה. בGOALZERO תוכלו להשיג מגוון אדיר של קיטים סולאריים הכוללים גנרטור ופאנלים להטענה ולהיות חופשיים לחלוטין מרשת החשמל.

POWER BANK

תכונות תחנת כוח ניידת YETI

עם מגוון יציאות בעלות עוצמה גבוהה, יכולות אחסון ודרכים מרובות לטעינה, תחנת כוח ניידת Yeti תאפשר לך להפעיל הציוד שלך מחוץ לרשת החשמל, בתוך הבית ומחוצה לו.

קו תחנות הכוח עטור הפרסים שלנו מעניק לך כוח בלחיצת כפתור, והכל ללא רעש, אדים או תחזוקה של גנרטור מסורתי המופעל על בנזין.

SOLAR PANEL

פאנלים להטענת גנרטור סולארי

הפאנלים הסולאריים שלנו בעלי יכולת לאיסוף אנרגיית השמש הדרושה לך בכדי להפעיל ציוד חשמלי מחוץ לרשת החשמל, בין אם זה במקרה חירום או בכביש.

לוחות הבולדר הסולאריים בנויים זכוכית מחוסמת חזק ומסגרת אלומיניום, הם אידיאליים להתקנה קבועה למחצה או קבועה.

VS

גנרטור סולארי מול גנרטור בנזין

זמני טעינה על פי דגם התחנה

מבצעים , הנחות, מוצרים חדשים - עדיין לא חברי מועדון GOAL ZERO?