פאנל סולארי גמיש מתקפל

איך עובד פאנל סולארי

וידאו

הבדלים בין פנאלים

תכונות

לכל הפנאלים

פנלים סולארי חכם מתקפל וקל לשימוש

מארגזי טנדרים ועד תרמילי גב, ניתן לתלות, לפתוח לקפל את הפאנלים הסולאריים המתקפלים שלנו לחווה הניידת האולטימטיבית. עם מחווני LED המציגים את עוצמת השמש ומעניקים משוב על מהירות הטעינה, מעולם לא היה קל יותר לרתום את עוצמת השמש לכל מקום שאתה הולך.

 

איך עובדת אנרגיה סולארית

לקחנו אנרגיה סולארית ממקום קבוע והפכנו אותה לניידת, מהגגות לתיקי הגב. טעינת הטלפון, הפנס, המצלמה או כל ציוד חיוני שיש בתיק שלכם מהשמש כבר הפכה למציאות. זה קצת סוריאליסטי, לפתוח פאנל סולארי, לחבר טלפון ולצפות כשהוא מתחיל להטעין. המדע שמאחורי השמש מעניינת ועוצמתית.

תחנת הכוח הסולארית

היתוך גרעיני בליבת השמש יוצר אנרגיה המשתחררת בצורת אור.

לאור השמש לוקח 8 וחצי דקות להגיע לכדור הארץ – למרות שאנחנו 93 מיליון קילומטרים זה מזה.

מגרש משחק לאלקטרונים – פאנלים סולאריים מכילים שתי שכבות סיליקון ושכבת בידוד ביניהן. אלקטרונים בעלי טעינה שלילית בשכבה העליונה מנסים לעבור לשכבה התחתונה הטעונה בשדה חשמלי חיובי כל מה שהם צריכים זה דחיפה קטנה בכיוון הנכון.ספוגים סולאריים – חשבו על זה כמו ביליארד סולארי. אור נראה ובלתי נראה מהשמש פוגע באלקטרונים בשכבה העליונה כמו כדור ביליארד, ונותן להם את הדחיפה שהם צריכים כדי להשתחרר ולעבור לכיוון השכבה התחתונה, תנועה שמייצרת זרם חשמלי.

כיוון זרימת האלקטרונים – נתיבים שנוצרו בפאנלים הסולאריים רותמים אלקטרונים נעים ופועלים כמו מגלשת המכוונת את האנרגיה לאן שתרצו.חיבור לחשמל – פאנל סולארי פתוח מייצר לא מעט אנרגיה; המפתח הוא לרתום את הכוח הזה ולהשתמש בו. הצבת מצבר באמצע מגלשת המים האלקטרונית מאפשרת לך לאגור ולצבור אנרגיה – אנרגיה שמטעינה את המצבר שלך.

 

solar panel

תכונות הפאנלים מסדרת ה-NOMAD
  • רגליים הניתנת להסרה המספקות זווית אופטימלית ומאפשרות אוורור ומקום מוצל טבעי.
  • למכשירים.תכונת "הפעלה מחודשת" דינמית אוטומטית מתאימה את תפוקת הטעינה לכל מכשיר.
  • טעינת טלפונים ישירות מהפאנל בטכנולוגיה זו באמצעות יציאת USB.
  • מחוון LED קל לקריאה מציג את עוצמת השמש.
  • קבל משוב מיידי על מיקום הפאנל כדי לשפר את חווית הטעינה הסולארית.

מבצעים , הנחות, מוצרים חדשים - עדיין לא חברי מועדון GOAL ZERO?

VS

ההבדל בין פאנל נייד לפאנל קבוע