פאנל סולארי קשיח נייד

איך עובד פאנל סולארי

וידאו

הבדלים בין פנאלים

תכונות

לכל הפנאלים

solar panel

תכונות סדרת ה-BOULDER
  • בנוי עם מסגרת אלומיניום קלה ועמידה וזכוכית מחוסמת, אידיאלי להתקנות קבועות או לניידות.
  • מעמדים מתקפלים מאפשרים מיקום קל והגנה גומי בפינות לא מותירות קצוות חדים שעלולים להתפס או לשרוט.
  • כולל חיבור 8 מ"מ של Goal Zero לטעינה ישירה של תחנות כוח של שרפה ותחנות כוח ניידות Yet Zero Yeti.
  • מתוכנן לעבוד עם סוגרים מסוג Z רגילים להתקנה קלה יותר על טנדרים וקרוואנים.

איך עובדת אנרגיה סולארית

לקחנו אנרגיה סולארית מהנייד לנייד, מגגות לתיקי גב. כוח הטלפון, הפנס, המצלמה או כל ציוד חיוני שיש בערכה שלכם מהשמש הוא מציאות. זה קצת סוריאליסטי, לפתוח פאנל סולארי, לחבר טלפון ולצפות כשהוא מתחיל להטעין. המדע שמאחורי השמש מעניין בעוצמה:

בית הכוח הסולארי – איחוי גרעיני בליבת השמש יוצר אנרגיה המשתחררת בצורת אור. אור השמש לוקח טיול של 8 וחצי דקות לכדור הארץ – למרות שאנחנו 93 מיליון קילומטרים זה מזה. מנגני אלקטרונים – לוחות סולאריים מכילים שתי שכבות של פרוסות סיליקון שגדלו בקפידה עם מסלול אחיד בין לבין.

אלקטרונים אנרגטיים בשכבה העליונה השלילית מגרדים לקפוץ לתחתית הטעינה חיובית; כל מה שהם צריכים זה דחיפה קטנה בכיוון הנכון. SONG SPONGES – חשבו על זה כמו ביליארד סולארי. אור נראה ובלתי נראה מהשמש פוגע באלקטרונים בשכבה העליונה כמו כדור רמז, ונותן להם את הדחיפה שהם צריכים כדי להשתחרר ולהתמודד לכיוון השכבה התחתונה, ויוצרים זרם תוך כדי תנועה. עדר זרימת האלקטרונים – נתיבים שנוצרו בלוחות השמש רותמים אלקטרונים נעים, פועלים כמו מגלשת מים ומכריחים את האנרגיה לאן שתרצו.

PLUGGING IN – פאנל סולארי פתוח מייצר לא מעט אנרגיה; המפתח הוא לרתום את הכוח הזה ולהשתמש בו היטב. הצבת מצבר באמצע מגלשת המים האלקטרונית מאפשרת לך לאגור ולאגור אנרגיה – הטעינה את המצבר שלך.

מבצעים , הנחות, מוצרים חדשים - עדיין לא חברי מועדון GOAL ZERO?

VS

ההבדל בין פאנל נייד לפאנל קבוע