קיטים סולאריים קטנים- כוח זמין למכשירים קטנים. הכירו את הקיטים של GOAL ZERO למשימות פשוטות. חיבור USB לטעינה מהירה. אפשרות טעינה דרך חשמל ופאנלים סולאריים, זמן עבודה ארוך ועמידות לאורך שנים

קיט טעינה סולארי - החופש להטעין בכל מקום

תחשבו שאתם יכולים להיות חופשיים במשך שבועות שלמים ללא צורך בחשמל זמין. ככה זה שאנחנו מאפשרים לכם לרתום רתמו את כוח השמש לטעון את את מכשיר הטלפון שלכם, את המצלמה ובעצם כל מכשיר חשמלי קטן.  עם קיט סולארי קל וקומפקטי, אותו אתם יכולים לשאת לכל מקום אפשרי – אתם פשוט מחברים סוללות קומפקטיות עם פאנלים מתקפלים לניידות אולטימטיבית וזכיתם בחופש האולטימטיבי לקחת אתכם את הכוח תמיד לכל מקום.

קיט טעינה סולארי - איך זה עובד

מאוד פשוט. אתם לוקחים איתכם סוללות קטנות ונטענות של GOALZERO, שאמנם נראות כמו סוללות רגילות אך הן בעצם POWER BANK לכל דבר. את הסוללות אתם יכולים להטעין כמובן באמצעות רשת החשמל או באמצעות הפנאלים הסולאריים שהמגיעים עם קיט הטעינה הסולארי. כלכך פשוט… פותחים את הפאנל, מחברים את הסוללה ומטעינים. 

כל ערכות הקיטים הסולאריים שלנו ו או כפי שאנחנו אוהבים לקרוא להם: "ערכות השמש" נועדו לתת פיתרון  להנעת המכשירים שלכם בבית, במשרד ובשטח. לא תאמינו עד כמה פשוט להיות מחוברים בכל מקום כאשר אין תשתיות. קיט הטענה הסולארית הוא בעצם הקיט הקטן ביותר שאנחנו מוכרים. תוכלו לרכוש קיטים של 220V וקיטים שיחלפו כח של גנרטור.

כח זמין לתפעול מכשירים
שמירת האנרגיה בסוללה
טעינה חשמלית או סולארית

POWER BANK

תכונות הסוללה בקיט טעינה סולארי

SOLAR PANEL

תכונות הפאנלים בקיט טעינה סולארי

כיוון שמדובר בקיט טעינה סולארי קטן, גם הפאנלים המצורפים אליו קטנים, קלים, מתקפלים ונוחים לנשיאה. אזלא משנה אם אתה יצא לטיול או קמפינג ארוך או קצר – בתוך 3 דקות  ניתן לתלות, לפתוח ולארוז פאת קיט הטעינה הסולארי. 

קיט סולארי GOAL ZERO וזמני טעינה

על פי דגם קיט ומכשיר

מבצעים , הנחות, מוצרים חדשים - עדיין לא חברי מועדון GOAL ZERO?